Onsdag. En dag kvar.

2009-01-14 @ 10:03:24

Humör: Lätt stressad
Gjort: Ätit frukost
Planer: Plugga, kanske åka till biblioteket, laga mat, träna Box
Ser på: Partiledardebatten på Svt2 
Lyssnar på: Mona Salin för tillfället
Läser: Det jag skriver
Dricker: C-vitamin-vatten
Äter: Inget
Bästa: Att jag ska få träna box för första gången på läääänge 
Sämsta: Att jag inte känner mig speciellt bra förberedd inför tentan
Väder: SOL!
Dagens favoritsak: SATS-kortet
Vill ha: Motivation och mer kunskap inför tentan. Varför börjar jag aldrig plugga i tid?
Motto: Det går som det går.
Dagens outfit: ?? Har pjamas än så länge och vet inte riktigt vad jag ska ha på mig idag.

Måste sätta igång med en gång. Finns massor att göra. Göra mig iordning och dra till biblioteket. Ta med mig sallad och sitta där så länge jag känner att det behövs. :/ Suck. Kommer mer info i eftermiddag. Ciao!

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback