Sent..

2009-01-30 @ 02:42:35

Hej på er,

borde inte sitta vida datorn såhär sent men det känns som om jag har massor med ord som måste komma ut någonstans. Kvällen blev inte riktigt som det var tänkt. Jag äkte hem till F och börja kvällen där, blev bjuden på drinkar. Vi kom inte därifrån förrän runt 23.50 och var hemma hos mig runt 00. Sen gick vi hemifrån mig till Arena men sällskapet drog rätt så fort hem efter vissa missöden, däribland mina skor inblandade. Sen dansade jag vidare med Jane och Azra. Vi hade kul en stund och killarna var jobbiga. Jane skrämde iväg dem, hon är guld värd. Sen kände hon vakterna som hämtade jackorna åt oss, så vi slapp stå i kö, och sen gick jag hem och tänkte på E hela vägen. Han är verkligen bäst i världen. Jag älskar honom av hela mitt hjärta verkligen. Han är värd all kärlek som finns!!! Imorgon blir det att  gå till gymmet och försöka se fräsch ut. Lova lite folk ikväll att jag skulle vara där mellan 12-13 imorgon så det får jag väl se till. Ska ställa klockan nu och sova. Dessutom kanske jag ska på kryssning nästa helg. Det var ngt jag fick för mig ikväll iaf. Jag måste prata med killarna igen. Just nu känns det nte bra. Ses imorrn hörrni. Ciao!

Kommentarer

Postat av: mamma

Hej tjejen,



Kryssning? Annars har jag pratat med pappa om nästa helg och vi är på gång.

Vi hörs!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback