Alltid på väg

2009-07-04 @ 18:26:09

Hej på er,

hoppas ni haft en underbar lördag och varit lediga, vilat er. Det har inte jag gjort, jag har varit på jobbet mellan 8-17. Full fart i värmen hela dagen. Vet inte om solens stek eller åskans klibb är värst, men allt väder är bara blä just nu, iallafall när man ska jobba. Nu har jag gjort mig iordning. Jag och Erik ska ut på stan, käka och sedan gå och se Transformers 2. :) Jag blev helt förälskad i Bumblebee i ettan så att se tvåan är nästan ett måste!! Imorgon blir det packande inför strömstad och en sväng förbi bergvik, tack vare mister Bäckwall! :) Haha.

Erik kör mig med väskan till jobbet innan och direkt efter, kl 22, åker vi till Strömstad. Är säkert lagom fräsch då :P Haha. Nä, nu ska jag dricka upp mitt vin och ge mig ut på stan ;) Kommer bilder imorgon! :) Kram

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback