Beautiful girls

2009-07-30 @ 16:39:41

Hej på er,

Sitter på skrivbordsstolen med fötterna uppe på tvhyllan och lyssnar på Kingstons gamla dängor via spotify. Många av dem gamla favoriter faktiskt. Blickar ut över lägenheten som fortfarande ser ut som kriget men sakta men säkert börjar jag få lite ordning. Idag har några viktiga tvättmaskiner gått nere i tvättstugan. Hade blivit fler om inte låren gjort varje resa till tvättstugan till ett helvette?! Så kul är det inte med träningsvärk. Fortsätter dock att öka proteinintaget och ser vart det leder. Första drinken slank ner strax innan min promenad på 1 timma, en promenad där varje steg vart en plåga. Nej, det blev snart lättare, när blodet började strömma genom lårmusklerna, men det vore en lögn att säga att det blev "bra". Tur att större delen av Ks är platt, för uppförsbackar var ingen höjdare.. För att inte tala om nedför...?! Det var bara aj, aj, aj! Med facit i handen insåg jag att spinning idag är rena självmordet om jag vill köra combat med Elin imorgon, så idag blir det bara 30 minuter core. Kanske kör en minirunda med axlar/biceps i gymmet innan jag drar in, annars blir det sammanfattningsvis en lugn dag idag. Får jobba lite på rutorna som ligger där under någonstans! :P 

På vägen hem från gymmet tänkte jag gå och handla igen. Det där med att äta nyttigt är ju dyrt :P Haha, mycket mat som försvinner ur kylskåpet, men hellre mat ur kylskåpet än snabbmat . Matintaget idag har sett ut enligt följande:

Frukost:
4 mackor, två med banan och två med ägg och kaviar. 
1 stort glas med Proviva Blåbär
1/2 Banan

Mellanmål:
1 proteindrink

Lunch:
Ceasarsallad med kyckling
1 Bärry Smoothie

Mellanmål:
1 Passionsfrukt *mums* :) 

Ikväll vankas antingen röda linser i curryblomkålsröra eller torsk med potatis och äggsås. Har inte riktigt bestämt mig än.. Känner mig faktist mätt på ett skönt sätt för första gången på riktigt länge. Min magen har annars 3 "lägen": Smärta, proppmätt eller sötsugen. Alla tre riktigt otillfredställande. 

Nää, dags att ta ministeg mot drömformen. Kanske inte riktigt som nedan, men vem vet vart man slutar? ;)

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback