Fredag - underbara fredag

2009-07-03 @ 15:49:42

Efter fyra timmar sömn (som är fya timmar för lite sömn??!) så fick jag bokstavligen dra mig själv upp ur sängen. Lite havregrynsgröt utan tilltugg intogs på stående fot medan förberedda matlådor och smörgåsar kastades ner i cykelkorgen och jag hade till och med hela 2 (??!) minuter till godo när jag väl var på jobbet kl 06.28 enligt stämpelklockan. Så tidigt drog dagen igång och trots en lite mjukstart första timmen, drog den sedan igång med fullfart och har faktiskt hållt det tempot ända tills nu. Just nu sitter jag i sängen och samlar mig mentalt för en tripps till gymmet. Min favorit (inte alls och ens på långa vägar??!) instruktör skall ha Combatpass och det är det enda passet kvar idag, en sådan dag då pass är nödvändiga eftersom jag inte kan hitta tillräckligt med motivation för att ge mig själv en utmaning på gymmet. Så dår får väl hon utmana då.. Vi får väl se hur det går. Recension kommer såklart efteråt ;)

Ni får ursäkt den sarkastiska stilen idag. Jag är nog lite övertrött och har nog umgåtts lite väl mycket med underbara, underbara Håkan (det var faktiskt inte sarkastiskt!! :P). Ikväll kanske Christine har tid för mig, annars ser jag fram emot en underbar dag hemma framför tv:n. Går säkert någon bra film eller liknande, sommartv brukar vara mycket bättre än tv i vanliga fall. Massa roliga filmer mitt i veckorna och grejer, ja, det är grejer det. Sänder en tanke till en kämpande kvinna i värmen som jag vet läser. Syster, jag lider med dig. Du är jätte duktig! Det är inte många dagar kvar, så blir ni fyra i familjen! :)

Nä, nu ska träningskläderna på och jag ska svettas lite mer än jag redan gjort idag (om det är möjligt?). Ha en fortsatt underbar fredag på er!!

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback