Helt slut och mätt i magen!

2009-07-03 @ 19:04:34

Hej på er,

hoppas ni har en mysig fredagkväll. Det har jag! Sitter framför tv:n och kollar på Bones för tillfället. Är helt slut efter träningen. Det var världens bästa träning!!! Det var ju inte den Elin jag trodde det var, som var instruktör alltså, det var den andra, favorit Elin! Som dessutom körde tillsammans med favvo-Madde!! Det blev ett helt galet pass där svetten bara rann, armarna och benen skakade. Träning när den är som bäst! Sen blev det ju inte värre av att favorit-Elin (nytt namn kanske? :)) hade en magtröja på sig och i allmänhet visade vad träning ger dig för vacker kropp. Fan, vad jag vill/ville se ut som henne. Helt galet!!! Hon hade nästan inga bröst dock, men vet du vad hon är mycket finare så också. Jag har typ inga bröst, det har jag aldrig haft och det har alltid grämt mig. Jag tittar avundsjukt på alla kurviga, timglasformade flickor och tänker jaha, där går ännu en sådär vacker person som inte ens vet om det själv. Jag kommer aldrig kunna få bröst heller. Enda sättet är plastikkirurgi, och det är inte aktuellt. Men jag är inte så avundsjuk längre, för jag vet vad jag kan skaffa så att alla tittar avundsjukt på mig. Jag kan skaffa en Elin-kropp. Halv-bulligt muskulösa och starka armar, platt vältränad mage, "spelande" ryggmuskler, fasta lårmuskler - en jävla het kropp helt enkelt. Satsning ligger som bekant kvar, beach 2010 är det som gället och jävlar vad det gäller! Jag är as taggad efter dagen!! Dock som oftast när jag taggar till för mycket lyckades jag med en smärre sträckning i höger (den andra) sätesmuskeln, men det känns redan bättre så jag är hoppfull.

När jag kom hem så lagade jag rktigt god mat. Kycklingfilé med klyftpotatis, broccoli och tomatsås. MUMMA!!! Såhär gott såg det ut:



På tal om mat så köpte jag dyraste frallan någonsin igår, kolla!!



Fruktansvärt. SJ och priser i allmänhet, jag säger bara det?!?!

Det verkar tyvärr inte finnas super mycket på tv:n iaf ikväll. Ser dock ut som att 5:an får stå på. Känner i u för sig redan nu att jag är riktigt trött, så så mycket tv blir det kanske inte ikväll. Ska ju upp hyfast tidig imorgon med. Ha en underbar kväll kära vänner. :) Nu ska jag hoppa in i duschen!

Kommentarer

Postat av: magnus

ett stort tips är när du ska köpa biljetter hem, så gå via tradera. Det gör jag när jag åker till sthlm eller malmö, och borde ju funka från karlstad också.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback