Hemma igen!

2009-07-29 @ 19:55:49

Hej på er,

fick sluta en timma tidigare och det gjorde jag med glädje. Mina ben har verkligen tagit kol på mig idag, jag har ju inte varit snabb på jobbet direkt. Ett ganska stort handikapp när man jobbar på Mcd. :P Nu fräser kycklingfiléerna på spisen och ska snart bli till en underbar kycklingsallad. Har ju fallit totalt för ICAs färdiga Ceasarsallad med sallad, dressing, krutonger och ost - direkt i påsen. Så smidigt, lite kyckling till bara så har man en mumsigmiddag! :) För mig ska ju matlagningen helst gå så snabbt som möjligt. :P

Annars ser kvällens schema ut enligt följande:

- Massa tv-tittande, till och börja med "Trinny och Susannah - stilakuten" och sen drar väl kvällen vidare med zappning.
- Vaxande av ben, perfekt att ha tv:n som distraherar lite grann.
- Krypa ner i myskläderna och försöka vila ut träningsvärken inför träningspass imorgon.
- Dra i mig en proteindrink innan jag somnar och hoppas på att benen är pigga(re) och fräscha(re) imorgon.

Imorgon blir det morgonpromenad med Anna igen, fast kl 10. Lite sovmorgon alltså :)

Nu bränner jag snart kycklingen :) Hörs senare eller imorgon :)

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback