Som en dröm...

2009-07-25 @ 10:24:14

Hej på er,

det känns nästan som en dröm att vara hemma igen. När jag vaknade imorse trodde jag nästan att jag skulle vara kvar i sommarstugan och behöva åka till köpcentret för att "slava" ännu en dag, men icke! Imorse låg jag länge och tittade ut i lägenheten, tittade på Erik och bara kände att jag ville träffa alla jag älskar som jag inte sett på så länge, så snabbt det bara gick.

Jag blev så glad över att bli hämtad igår, så det kan ni inte ana. Men allt är inte bara frid och fröjd, livet är skört. En kompis till Erik/bekant till mig ligger just nu på Linköpings sjukhus och hans kropp tillsammans med speciallistläkare kämpar mot svåra brännskador. Polisen misstänker att branden var anlagd. Fortsätt kämpa Jolly, vi tänker alla på dig!!

Hjälplös känner man sig. Ännu en anledning till att träffa alla man älskar så mycket som möjligt, för även om man önskar alla ett långt och lyckligt liv, kan man aldrig veta säkert...

P.s. Jag kanske ska konstatera något som säkert alla redan förstått. Sommarstugen jag bodde i låg på norska sidan om gränsen och det har betytt INGET internet på tre veckor. Men nu är jag tillbaka.. :) D.s.

Kommentarer

Postat av: Anna

Åh, Daniellebaby! Är du tillbaka i Karlstad nu, eller är du i Trollhättan? :D Vi måste ses! =) KRAM!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback