Tillbaka i Ks

2009-07-28 @ 12:58:57

Hej på er,

ligger seg i sängen för tillfället och ska snart slänga mig in i duschen :)  men först ska jag äta upp min frukost. Blev en riktigt seg morgon i sängen efter en natt full av arbete. Var klar strax efter 02.30 så, så sent blev det ju ändå inte. Men jag är en riktigt sömntuta så halva dagen är såklart borta när jag dragit mig ur sängen. Dock har jag ju inga stora planer idag så det är helt okej att sega. Jag ska träffa Isabel, träna kl 17 och annars händer inte mycket.

Till helgen flyttar en gammal klasskamrat in i min trappuppgång. Riktigt roligt ska det bli att ses igen. Hon har varit i Australien och grejer sedan vi såg sist. Jag å andra sidan, har ännu inte gjort så mycket spännande än i livet, men nästa sommar ska förhoppningsvis bli ett äventyr. :)

Nu är det dags att äta lite till :) hörs senare!



Älskade Ks, snart är det höst igen.

Kommentarer

Postat av: Syster

"Älskade Ks, snart är det höst igen. " neeej usch så du säger, VILL INTE HA HÖST!!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback