Vilodag?

2009-07-30 @ 10:35:28

Hej på er,

sitter hemma i soffan framför ännu en dag av träningsvärk. Benen är lika illa som igår, men armarna är värre. Triceps känns nästintill oanvändbar. Stackars Anna ligger hemma efter en natt av migrän och med tanke på tråk-vädret vet jag inte om jag ska tvinga mig ut ändå, om jag orkar... Gymmer väntar dock klockan 17, spinning 30 min + core 30 min får bli dagens uppgift. Lite tråkigt nu på sommaren, när det inte finns så mycket pass. Inte de dagarna jag är ledig i alla fall. Men imorgon hinner jag till Elins combatpass om jag åker direkt efter jobbet, så får det bli!! Det är ju combat och spinning som jag är mest sugen på just nu. I början av sommarn var jag bara sugen på muskler, Pump och gym. Just nu är det kondition för hela slanten, dock ingen löpning. Jag har alltid jätte svårt att komma igång med löpningen igen efter ett uppehåll, mest eftersom jag tycker det är dödens tråkigt och så himla jobbigt men det är en lätt och skön träningsform. När man väl fått upp lite kondis så är det skönt att bara kunna snöra på sig skorna och börja direkt utanför dörren, bestämms längden på banan beroende på dagsformen och komma hem sådär lagom trött. Problemet är ju bara, hur får man upp kondisen utan att springa? Den här gången testar jag att börja med spinning och combat så får vi se. Annars är det bara att göra som så många andra gånger - tvinga ut sig själv.

Jovisst det får bli en promenad, men inte riktigt än. Nu ska jag svepa min drink och krypa ner under täcket igen. Enda anledning till att jag "gick upp" tidigt är för att jag ska öppna på jobbet imorgon, så jag ska vara där senast 06.30. :S Får se hur det går. :P


Satt och kollade bland gamla bilder och om jag ska spara lite hår, visst borde jag skaffa lugg igen då? Så himla snyggt! En del jobb är det såklart men så himla snyggt!


Kommentarer

Postat av: Vega&Mama

du är fin i de mesta frisyrer tycker jag!!

Postat av: Anna

Hello baby! Så himla tråkigt att det inte blev någon promenad. Och vet du vad som har hänt nu? Igår fick jag vattenkoppor! Så nu måste jag ligga hemma tills alla koppor har torkat in :( Jättetrist.

Hoppas allt är bra med dig! Pusspuss!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback