Midsommar 2009

2009-06-20 @ 12:32:04

Här görs det midsommarstång, bilden är tagen från insidan av husvagnen jag sov i:



Såhär fin blev den tillslut:



Lillebror i sitt esse:



Lillsyster söt:



En bra midsommar hade vi. Jag lyckades riktigt bra i skyttekampen, vem visste att jag var en sådan hejjare på luftgevär? :) Pojkarna vann dock duellen, med vad gör väl det? Hela kvällen satt jag med min mor och drack ett par cider, åt lite chips. Hon försökte få lite ordning på mitt brustna hjärta med allt är i en enda röra just nu. Vi får se vad framtiden utvisar. Kanske blir man singel snart... Usch, bara tanken gör ont. Men jag vill inte sticka under stolen med att jag tänkt den både en, två och tre gånger. Måste prata med E igen. Det får bli ikväll. Känner mig lite som en tickande bomb. En tickande midsommarbomb. Tur att morfar är här, han är min absoluta favvoislänning. Jag älskar min morfar!!

Kommentarer

Postat av: Fanny

Hej älskling!



Hoppas att allt löser sig till det bättre. Jag finns alltid här, mail eller telefon (har båda numren aktiverade) så ring eller skriv när du vill. Saknar dig gumman! Puss

Postat av: Magnus

Glad midsommar i efterskott, hoppas allt löser sig och vi saknade dig under reunion.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback