En mys-lördag.

2009-03-28 @ 18:57:45

Hej på er,

det har varit en mys-lördag idag. Jag har pluggat med E var på stan och brännde av lite av de nyförvärvade pengarna. Sen lagade vi lite fisk och potatis för att orka med styrkepasset på gymmet och jisses vad vi körde hårt. Det blev ett helkroppspass och jag nästan kröp hem faktiskt. Nu ligger jag i soffan helt illamående eftersom mage är helt tom och blodsockret nere på noll. Dock står E i köket och gör tacos så snart känns det någ bätte igen. :)

Efter typ 100 klädbyten har jag äntligen bestämt mig för vad jag ska ha på mig ikväll när vi ska hem på lite fest hemma hos Linda på jobbet. Ska bli skit kul!! Nä, nu måste jag äta. Kommer bilder från festen imorgon :)

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback