Guten Morgen Sonntag :)

2009-03-01 @ 09:49:12

Humör: Lite stressad faktiskt.
Gjort: Vaknat.
Planer: Åka hem till mor under dagen och hem till Ks ikväll.
Ser på: Skärmen
Lyssnar på: Kanal 5 i bakgrunden.
Läser: Det jag skriver
Dricker: Inget
Äter: Inget
Bästa: Att jag får spendera en till dag med E
Sämsta: Att jag åker fram E idag.. :(
Väder: Grått men helt okej. Imorgon blir det slask, inget jag ser fram emot.
Dagens favoritsak: Fortfarande den nya telefonen :)
Vill ha: Motivation att plugga och mer tid med E.
Dagens outfit: Ingen anning. Prio 1 idag blir att hitta sladden till kameran så att det blir fler Outfit-kort!

Nu är det dags för frukost och sen ska jag och E hem till mamma med familj. Inlägg kommer tyvärr inte igen förrän på tåget hem, alltså vid 18-19-tiden. Bara så ni vet! Ha en underbar jag! Ciao!

Kommentarer

Postat av: maggie

hej ;D vi träffades i turkiet för.. ett,5 år sedan. Ojojoj vad tiden går fort alltså. Men jag hörde att du sa till johan att vi kunde höra av oss om vi hade blogg eller något.. och det har jag :D fast jag skriver inte så mycket längre och har aldrig rikigt satsatt.

Btw, jätte fin blogg. Har läst den förut (; ha det bra!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback