Måndag

2009-03-16 @ 12:41:16

Humör: Mittimellan.
Gjort: Varit i skolan, ätit lunch, diskat.
Planer: Plugga lite, sova lite och gå till jobbet.
Ser på: Skärmen.
Lyssnar på: Inget
Läser: Det jag skriver.
Dricker: Inget.
Äter: Inget.
Bästa: Ma kommer på torsdag och imorgon ska jag fika med Emma och Therese.
Sämsta: Att jag är trött och inte vet när jag ska träna.
Väder: Grått.
Dagens favoritsak: ? Vet inte.
Vill ha: Mer timmar på dygnet!
Dagens outfit: Nedan. Jeans Crocker, klänning Gina och kort stickad från VM.




Ikväll blir det jobb igen (16-00) och eftersom jag somna sent inatt så blir det ingen träning utan lite plugg och lite sova innan jobbet. Dags att sätta igång. Om tre timmar måste jag knalla iväg. Hörs inatt eller imorgon förmiddag. Ha en underbar dag!

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback