Mys-tisdag

2009-03-17 @ 20:53:34



Eftermiddagen spenderades på café med Emma och Therese. Fick mycket makroekonomiska problem utvecklade och förklarade. Det var riktigt mysigt. Det blev faktiskt lite blåbärspaj där för min del, super gott. De andra hurtbullarna tog sallad. (De vet verkligen hur de får en flicka att känna sig gryyyyymt onyttig. :P)Vi bänkade oss faktiskt på café T i 5 timmar och pratade om allt och ingenting. Kan bara längta tills det händer igen säger jag bara! Även om det var mycket skolarbete som diskuterades, var det skönt att göra det i en ny, mysig miljö och det var super kul att prata om lite andra saker, lära känna flickorna lite mer. :)

Här kommer dagens outfit också. Lite väl sommrig kanske men man får ha vita byxor när solen sken så starkt som idag. Inte är jag den som går runt och deppar i svart?! :D



Imorgon blir det skola hela förmiddagen och en stund in på eftermiddagen. Sen ska jag hem till killarna och fira Libbe som fyllt år. Det ska bli super trevligt! Förhoppsningsvis hinner jag med ett Combatpass vid 18.30. Jag vill verkligen köra det så det måste gå. Räcker ju att jag åker från killarna vid 17.30 för att hinna. Då har jag iallafall 3,5 h på mig att kalasa först. :)

Det verkar alltså som att det blir en mysdag imorgon med. Sköönt. Sen kommer Ma min älskling upp på torsdag och då blir det lite partaj. Sen ska vi åka en sväng till Ikea på fredag och köpa en skallra åt min systerdotter förhoppningsvis.. Åker nog mitt på dagen så vi slipper allt folk, så att det inte är lika fullt som det var i söndags för det var ingen höjdare. Sen blir det bara mys med Ma när hon är här och kanske utgång på lördag igen.. Beroende på hur kassan ser ut. Just nu är det faktiskt rätt mörkt och tomt. Fick de nya hyresavierna med hyreshöjningen idag också.. :S Inte kul?! Höjning med 200,- bara sådär.. Det gillar jag inte alls men har man något val? Inte direkt..

Nu ska jag återgå till NCIS, mitt nya favoritprogram. Hörs senare eller imorgon :)

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback