Ny design & resfeber

2009-03-29 @ 23:25:42

Hej på er,

vilken underbara kväll! Först hittade jag mitt pass som jag så desperat letat efter under kvällen. Eftersom man är isländsk medborgare blir det ju lite krångel om det skulle få för sig att inte dyka upp, men det gjorde det.

Sen vann jag en ny, fräsch blogg design från Lily. Tackar, tackar så hemskt mycket. Alltid kul men lite ombyte nu när man närmar sig vår och sommar! Jag brukar kika in hos Linda titt som tätt. Alltid roligt att läsa om andra Ks-bor. :)

Sen har jag världen resfeber. Usch, känns som tusentals fjärilar i magen. Jag blir alltid nervös när jag ska flyga själv. Jag inbillar mig massa saker som kan gå fel. Jag kommer på fel plan, väska kommer på fel plan. Jag kommer inte igenom tullen för att mitt pass går ut i juni. Går av planet, fastnar i deras tull. Hittar inga väskor. Inser att någon tagit mina Pund, ingen tågbiljett. Om jag får tag på en så kommer jag åka förlångt, eller gå av för tidigt. Och byta till något annat tåg och hamna någon helt annanstans i England utan pengar OCH väska. Inser ni nu varför jag är nervös?! Fast jag menar, hur fel kan det bli. Hur många 20-åriga tjejerna flyger inte själva i världen varje dag? Säkert massor, och min engelska är fruktansvärd, världens skol-svengelska men det är ju inte som att de inte förstår mig. På flypplatser och tågstationer i London borde de vara rätt vana att hantera turister, eller vad tror ni? :) Nä, nu är det dags att krypa ner i sängen. Imorgon är det upp tidigt för att åka till skolan. :) Sov så gott! :)

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback