Sweet Sunny Thursday!

2009-03-19 @ 13:15:50

Hej på er,

Solen skiner som aldrig förr och efter jag ätit lite av soppa som småkokar på spisen ska jag nog ringa Ma för att se vart hon är, och sen ge mig ut på en lite promenad.

Föreläsningen idag var sådär. Jag förstod en del men det var också en del jag skulle viljat frågat om, som jag såklart inte gjorde. Dumt av mig... Men efter skolan åkte jag direkt hem och plockat lite här hemma. Diskat och gjort iordning lite inne på toan. Orkar inte göra någon storstädning eftersom jag vet att Ma inte är så noga med sånt, vilket just nu känns rätt så avslappnande. Kanske borde jag plugga istället för att ta en promenad? Får kanske bli en sån när Ma dyker upp. Då lär det bli en sväng till affären också, eftersom det börjar se riktigt tomt ut nu. Undra om man ska åka till Maxi eller Hagahallen? Hmm.. Vi får se när flickan med bilen kmr!

Ikväll blir det lite partaj, partaj. Vi tar nog bussen upp till pojkarna. Allt inför kvällen är fixat UTOM OUTFITEN men den får bli något hopplock som alltid. Lägger upp en bild på oss fina flickor ikväll! :)

Nog om det, nu måste jag få lite gjort här borta! Vi hörs senare! :)



Vårkänslor i luften!!

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback