Förvirrad

2009-05-21 @ 18:09:07

Det är så mycket tankar som snurrar runt i huvudet, jag vet inte ens om jag kan få ner dem. Jag antar att vi börjar någonstans i mitten så får vi se vart vi hamnar...

Jobbet ringde men nej, jag ska inte jobba idag. Det hade jag nog faktiskt tackat nej till. Jag är inte riktigt i form just nu, om man säger så, men jag ska jobba imorgon. 9-16, så det är inte heldag men nästan. Det räcker med tanke på att jag käner mig riktigt nere idag. Så jag har tre dagar jobb framför mig, ett grupparbete som jag borde göra klart och en tenta jag borde plugga till. Problemet med tentan är att jag inte vet vad jag ska plugga på. Det bli väl vad jag försöker ta reda på typ hela måndagen.

Men jag vet liksom inte vart jag är på väg i livet. Jag satsar inte fullt på skolan. Jag har inte den motivationen som behövs och jag tar mig inte tiden, jag gillar att jobba. Men jag kör inte fullt ut på jobbet heller och istället för att ta ett beslut kör jag på båda samtidigt, något som vissa veckor (veckor som denna) totalt kör slut på mig. Kanske ska jag flytta hem och söka jobb istället? Eller jobba här, bara jobba? Jag vet inte alls vad jag ska göra faktiskt.. Kanske är det bara för att jag har kännt att nationalekonomin är så tråkig som jag inte är sugen. Men jag vet inte om det känns som att rättsvetenskapen blir roligare? Usch.. Jag vill lära mig om hälsa. Jag vet fortfarande inte om jag läser fel ämne.. Jag kanske ska söka en extra kurs? Nää, då kommer jag aldrig överleva..

Shit. Vad ska jag göra med mitt liv? Efter rättsen tror jag att jag ska ta ett break och bara jobb lite. Okej, bara ett halvår kvar av dubbelt slit. Så ser planen ut just nu. Fråga imorgon igen så kommer den vara annorlunda.. :P



Nu ska jag se klart på Alfie. :)

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback