Fredageftermiddag

2009-05-22 @ 17:37:10

Hej på er,

hoppas allt är bra. Här har det varit fullt upp hela dagen. Helt galet på jobbet. Har folk inte bättre saker för sig när det är lediga än att käka på McDonalds? Eller söp ni så mycket igår? ;) Själv vart jag ju hemma hea kvällen och såg på tv. Det var en bra plan kände jag idag. Idag har jag varit totalt utvilad och kände att det var det som behövdes för att inte helt flippa ut på jobbet. Så jobb hela helgen väntar. Ingen Campusfest för mig, däremot ska jag på Emmas champagnefrukost innan jobbet imorgon, fast det blir såklart apelsinjuice för mig. :) Sen jobb 13-21. Sen skulle jag egentligen upp till CF men jag orkar nog inte, så jag går nog hem och sover för att kunna plugga lite innan man ska till jobbet 13-20 på söndag. På tisdag hägrar tentan och det känns väl inte så bra men nu ska jag ta ytterligare ett tag i det där grupparbetet så jag kommer någonstans. Sen cyklar jag hem till Filio och Co. för att spendera kvällen och sova över på luftmadrassen igen. Det blir närmare till Emma imorgonförmiddag då. Förhoppningsvis kan jag sno åt mig en dator och uppdatera er lite, annars hörs vi tyvärr inte förrän imorgonkväll - men så illa ska det vill inte bli? :)

Jag hoppas ni får en toppenkväll och lämna gärna en kommentar och berätta vad ni ska ha för er! :)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback