Håret :)

2009-05-12 @ 12:24:30

Tittade på lite gamla bilder och shit vad håret har växt trots att jag klippt det många gånger. Jag har försökt låta det växa ut många gånger men jag klarar inte av att bara låta det växa och under tiden se ut som kriget så det slutar alltid med att jag klipper av de stackars centimeter jag lyckas sparat ihop men kolla här:

I typ september 2008; Kristina och jag.



Idag:


Det är ooo så nära axlarna nu :) Snart kanske jag får upp håret i en tofs för första gången på jag vet inte hur länge..

Okej, jag hade ungefär samma längd för typ 1 år sedan men då var hela håret förstört efter en massa hemmafärg och permanent. Ingen höjdare!! Så typ 4 dagar efter stundenten klippte jag av allt igen :) Och nu har jag låtit friskt hår men min egen färg växa ut och jag kan väl meddela att hela släkten som är 40+ är glada. De är lite trötta på mitt röda, oranga, svarta hårväxlande. Ena stunden platt, andra afro. Men jag tror man måste testa det mesta innan man bestämmer sig. Jag och min storasyster är masters på att mixa med håret, men hey, det blir typ alltid snyggt. Min oranga var väl ingen höjdare men syrran gjorde knallrosa en gång och det var riktigt coolt. Kanske man ska testa en vacker dag? Då får man ha keps på sig på jobbet dessutom! :P Haha..

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback