Jorden anropar Danielle

2009-05-21 @ 00:23:43

Hej på er,

nu sitter jag i sängen efter en skön dusch, ansiktsmask och lite brun-utan-sol. Det var så skönt att lämnar jobbet redan 23 efter en helt tokig kväll. SÅÅ mycket att göra. Jag ser så mycket fram emot imorgon. Efter två heldagar med både skola och arbete så ska det blir skönt att få sova ut och ha en plan som bara innefattar att knappa ner lite på grupparbetet. Tanken är väl också att jag ska försöka träna lite Pump också vid 16.30.

Imorgon fyller min älskade "låtsas" pappa 45 år. Grattis grattis till honom! Jag och Erik har köpt dyra löparkläder till honom som vi hoppas han skall tycka mycket om. Löpning har ju alltid varit hans grej, gammal orienterare som han är. Det känns riktigt ledsamt dock att inte vara hemma och se honom öppna paketet men Erik lovade att filma med mobilen! :)

Annars har det faktiskt inte hänt så mycket. Emelie på jobbet bjöd mig på fest nästa fredag, men jag kan ju tyvärr inte eftersom jag då ska till strömstad och jobba. Men det var väldigt snällt att hon frågade tyckte jag :)
Strömstad skall bli kul faktiskt men lite nervöst. Känns skönt att det ändå blivit lite jobb nu i maj så jag får lite pengar till hyran i juni. :)

Hmm, kanske svänger förbi solariet imorgon också och kanske kommer även en dagens outfit. :) Hörs igen imorgon. :)

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback