Kvällsmys

2009-05-03 @ 21:18:56

Hej på er,

idag har jag varit duktig. Jag har dammsugit, tvättat, diskat ALL min disk och bäddat rent. Okej, det ser fortfarande ut som kriget på toaletten, vardagsrumsbordet och skrivbordet men man kan ju inte lösa allt på en och samma dag. :P Nu sitter jag och tittar på en underbar gammal favorit: "Never been kissed". Den är så söt. Så jag kryper ner i soffan. Helt slut. Och längtar, längtar, längtar efter E:s underbara famn.

Imorgon blir det en sväng förbi optikern, skola och sen gym. Överkroppen skall manglas igen och kanske lite spinning efter. Första konditionsträningen på lääänge. Vet dock inte om jag vill vänta så sent med att gå till gymmet, det är alltid helt smockat efter jobbet på måndagar. Sjukt verkligen! Speciellt i maj när alla kommer på att de inte är i bikini form :P Men, men.. Vi får se :) Vi hörs imorgon.

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback