Lots of pictures!

2009-05-08 @ 13:37:52

Nu har vi pluggat lite och Ma står i köket och lagar mums-mat tills oss. :) Jag hittade mina glasögon som jag trodde att jag glömt tagit med och insåg att än så länge har jag faktiskt inte kommit på någonting som jag glömt, är det inte helt fantastiskt?! Så lite bilder till er alla:

Ma in das Kitchen!


Mas fina lgh:


Mas födelsedags present som hon fick av mig har hon snällt satt upp på väggen. Japp, det är jag längst till vänster, Ma i mitten och Fny längst till höger:


Mas fina senapsgula overall:


Och sist men inte minst, en förmiddagens-outfit:


Ikväll blire party och såklart åker kameran med! Ha en super dag!

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback