Mmm, vilken underbar dag!

2009-05-01 @ 10:35:25

Hej på er,

visst går det så mycket enklare att vakna och gå upp när solen skiner? Jag bara älskar hur det ser ut utanför fönstret, så mycket att jag till och med ska snöra på mig mina nya löparskor och ta en långsam, långsam promenad. Sätesmuskeln känns okej så vi får se vad den orkar. Jag måste ju få ta mig ut i detta underbara väder? Jag kanske ska ta med mig en bok ut och försöka hitta någonstans där jag kan krypa ihop och läsa lite. Det hade ju varit så mysigt, och ännu mysigare om kärleken varit här men jag antar att man inte kan få allt.

Mumsig träningsvärk har jag också! YES! Känner lite i bröst men framförallt känner jag i de sneda magmusklerna! Jag gjorde sneda magövning där jag i vanliga fall gör rygg och jäklar vad det kändes. Kanske ska testa mig på lite annat för de raka magmusklerna också. Du vet, ju mer variation du har, desto snabbare kommer reslutaten! :) Jag kommer inte köra någon träning annat än kanske lite promenader denna veckan. För att vara säker på att sätesmuskeln återhämtar sig. Kanske lite överkropp styrka igen på söndag möjligtvis. Sen börjar vi måndagen med lite försiktig conditionsträning. Just nu vill jag verkligen inte vara inne längre så ut i solen blir det. Vid lunchtid idag kommer kanske lite bilder från gårdagen upp dessutom. :) Hörs senare!

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback