Stress

2009-05-04 @ 21:37:26

Jag började nyss på ett inlägg om hur jag just nu skulle gå in i slutspurten på "Beach 2009", vilket är ett oseriöst projekt jag och min kille skojat runt om men samtidigt halvt och halvt satsat på. Dock kände jag mig stressad av bara tanken. Det är 5 veckor kvar till jag ska springa Stadloppet och det var då som målgången skulle vara men eftersom jag blev seriös så sent (Började i januari men blev inte seriös förrän efter påsk?!) och nu varit skadad ett bra tag så vet jag att jag aldrig kommer hinna få kroppen jag vill ha. Små, små förändringar har börjat synas från vårens oregelbunda träning och peppar mig men musklerna jag vill bygga tar lite tid. Som tjej är det inte jätte lätt att få armmuskler och speciellt inte när armarna från början ser ut som spagetti! :P

Så istället för att göra som alla småtjejer gör varje år, försöka "sista minuten banta/träna" skall jag fortsätta följa mitt träningsschema och invänta sommaren 2010. Då har jag hela hösten och hela våren på mig att träna. Just nu är jag nöjd med att träna och äta bra, så som jag gjort de senaste veckorna. :) Jag orkar inte stressa. Framstressade resultat håller antingen inte i längden eller så blir de ändå inte som man vill ha dem. '

Sommaren 2009 (Nu är det här i u för sig Beyoncé men ni hajar..)



Sommaren 2010

 
 

Kommentarer

Postat av: Martina

vad sägs om att vi kör tillsammans så mycket vi kan o peppar varandra på sommaren 2010? Tipsar och sporrar inför stranden -10 via våra bloggar!!?! Så blir vi de hetaste systrarna som springer med 2 små kids på gardis nästa år?? Du har ju ett litet försprång o bättre förutsättningar men vi kan la försöka?



kram syster


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback