Tisdag!

2009-05-05 @ 07:05:19

Humör: Trött!
Gjort: Vaknat & ätit frukost.
Planer: Skola är dagens stora plan. Det kommer bli en hel del sådant idag förhoppningsvis. :)
Ser på: Skärmen.
Lyssnar på: Tv:n, Tyra Banks show. Jag höll på att börja gråta när jag kollade på nyheterna och hörde om den turkiska bröllopsfesten som blev blodbad. (DET ÄR INTE OKEJ?!! Bröllop skall vara lyckligt för ALLA!!!)
Läser: Det jag skriver.
Dricker: Inget.
Äter: Inget.
Bästa: Att det bara är två dagar kvar tills jag ska hem till Ma.
Sämsta: Att det är piss väder idag och att jag är super trött.
Väder: Moln och regn.
Dagens favoritsak: Soffan.
Vill ha: En frisk sätesmuskel. NU!
Dagens outfit:  Hmm, vet inte. Kanske kommer en bild sernare om ni har tur :P

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback