Trött! TRÄNING!

2009-05-26 @ 20:02:00

Hej på er,

sitter i soffan efter en lång och varm dusch! Mums! Passet var stenhårt och jag var as taggad! Så kul! Triceps var den muskeln som verkligen fick ta mest stryk. Biceps var heller inte nådig och under sista benlåten skakade bara benen. Fan va najs! Imorgon blir det löptur och förhoppningsvis blir den lite lättare än den i söndags. Är verkligen inte alls taggad på konditionsträning men jag har ju trots allt skrivit upp mig på en lopp. Efter stadsloppet blir det bara styrketräning och det ser jag fram emot som fan. Bara gym och Pump/Combat. *längta, längta, längta* Antar dock att det blir joggingskorna som följer med till Strömstad i sommar. :)

Nu ska jag äta lite kvällsmat, se på NAVY CIS och The Mentalist. Efter det blir det sova. Imorgon väntar skola och Filip! :)

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback