Utklassning?

2009-05-16 @ 23:47:16

Det verkar bli utklassning på Eurovision, eller vad säger ni? Huvudet värker så jag tänkte krypa ner i sängen. Jag är super taggad inför träningen imorgon. Skall bli riktigt skönt. Det blir nog mangling av mage och axlar innan jag hoppar in och kör lite spinning. Så ser i alla fall schemat ut. Det har varit lite si och så med träningen det senaste så imorgon blir ännu ett startskott på en träningsvana som kommer hålla i sig tills nästa skada dyker upp. :/ Haja.

Tyvärr verkar jag dessutom glömt kamerasladden hos Ma för jag hittar den inte någonstans här hemma och det var där jag använde den sist. Skit också. I så fall återkommer den inte förrän i slutet på veckan som tidigast. :( Blir väl mobilbilder i veckan igen då antar jag.. :P

Go natt på er!

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback