Äntligen måndag!

2009-10-19 @ 13:15:42

Hej på er,

nyss hemkommen från ett helt okej ryggpass som avslutades med 17 minuter i crosstrainern. Är fortfarande lite rädd för de stora vikterna men det tar sig. :P Nya upplägget med 4 set och högre vikter har i alla fall fungerat bra än så länge. I latsdragsmaskinen fick jag för första gången spänna åt "säkerhetsbältet" eftersom jag var på väg att följa med upp. 45 kg är ju mer än 2/3 av min egen vikt så det var kanske inte så konstigt. :P Chinsen efteråt var riktigt jobbiga och jag kände att bröstmusklerna fick jobba mer än det var meningen. Måste kolla över tekniken där. Ingen idé att göra övningar som inte tränar muskeln som det var tänkt att den skulle träna. 



Åhh, jag längtar hem till min syster, mina syskonbarn, min mamma, mina småsyskon, mina "pappor" (får man skriva så? Jag älskar er båda av hela mitt hjärta och ni har två separata men mycket stora platser i mitt hjärta!). Ta hand om er, jag kommer snart hem!



Dax för mig att hoppa in i duschen så jag hinner laga tacosen innan jag ska iväg till jobbet. :) Längtar redan tills imorgon. Jag är ledig, jag och Christine skall förbi studion och sedan ska jag träna Pump i gott sällskap. :) Jippi! 

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback