Dagens planer

2009-10-16 @ 09:47:09

Hej på er,

regnet det bara öser ner.. Allvarligt, totala motsatsen mot senaste dagarna. Det är grått, kallt och blött ute. Usch! Tänkte ändå att jag skulls försöka ta mig ur sängen och bocka av första saken på dagens to-do-lista:

1: ta mig till stan, köpa måttband & sola :)
2: diska
3: dammsuga
4: laga mat och matlådor
5: sova (jobbar natt)
6: träna Body combat 16.30

Låter väl som en ganska bra dag, tycker ni inte? :) Dags att gå upp då med andra ord!

Efter regn kommer...

Kommentarer

Postat av: Anna

Du är så effektiv, Danielle! Önskar att jag hade motivationen att vara likadan ;)

Men du, allvarligt, jag hänger gärna på och solar någon dag. Jag står inte ut med den snövita färgen som min kropp intagit! :P PUSS!

Postat av: frida

Du ska inte känna dig dum att du var den första att bryta, vi är här för att peppa varandra och det gäller även i motgång! Om du bröt mot dina uppsatta regler så tycker jag du ska löpa rundan, när du tar den spelar ingen roll det viktiga är att du utvärderar vad som hände och hittar tillbaka. Vilket du redan verkar ha gjort! Och precis som Izza skriver så hade snedsteget kunnat vara värre! Kör hårt nu.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback