Fredag

2009-10-30 @ 09:16:53

Smärta, smärta och åter smärta.

Men idag skall jag försöka tänka på annat. Klockan 13 åker jag och mor min ner till Göteborg för att shoppa och ta ett glas vin eller två. Planerad hemfärd vid 22 ikväll.

Är riktigt sugen på att köpa massa nya fräscha kläder. Länge sedan jag unnade mig det. Har ju inte allt för mycket pengar men.. Det är det minsta problemet just nu känns det som.


Annars har det inte hänt så mycket spännande. Träffade Em-pem igår. Det var riktigt mysigt och precis vad jag behövde.

Ta hand om er!

Om du läser har jag bara en sak att säga: Dra åt helvette!

Kommentarer

Postat av: Cristin

Älskling. Sätt på låten av Melissa Horn - Som jag hade dig förut. Googla upp lyrics, lyssna o läs texten <3 love you


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback