God morgon söndag!

2009-10-25 @ 07:14:22

Hej på er,

jag är redan vaken. Idag blir det till att jobba öppning. Hela kroppen säger att det är alldeles för tidigt men sådant för man inte lyssna till, då blir livet svårt. :P Sitter här med min gröt och funderar över vad jag ska ha med mig till jobbet. Åker antagligen direkt till gymmet efter. Slutar redan 15. :) Hade tänkte mig en liten löptur också men vi får se hur mycket jag orkar när jag kommer hem, beror på hur det går på gymmet. Annars skjuter jag upp löpturen tills imorgon bara. Förhoppningsvis hinner jag inskaffa en plusklocka innan första straffrundan. Det skulle underlätt såå mycket!

Får kolla vad de kostar och budgeten tillåter. :P

Nu är det dax att kasta sig iväg till jobbet. Längtar redan tills eftermidagens träning. Kram :)

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback