God morgon torsdag!

2009-10-15 @ 10:50:34

Hej på er,

nyss utkommen från duschen sitter jag nu vid köksbordet och sörplar p-drink med extra kolisar. :) Min egen gainer. Skall snart stressa iväg till jobbet och det dröjer nog tyvärr ett tag till maten så man tager vad man haver efter träningen. :) Det var ganska mycket folk på gymmet idag, för att vara torsdagmorgon men jag lyckades väl ändå dra igenom de flesta övningarna i ett hyfsat tempo. Rygg gick ganska bra. Måste köra mer hantelrodd och i latsdrag har jag ökat till 40! :) Duktiga jag! :) Triceps gick också bra, fick bara två övningar men de mjölkade ur rätt ordentligt! :) Pushdown och extension över huvudet.

Träningsvärk i biceps och slö i axlarna från igår. Skönt att det känns att man har jobbat lite extra! :)

Jag skulle ju inte börjat jobbet förrän 16 idag men Erica ringde och frågade om jag kunde komma in vid 12 istället, hon va inge frisk. Så visst vettu, 12-22 gör vi idag! Underbar dag?! :P Lätt att falla för frestelsen dagar som denna men icke, jag ska kämpa vidare!

Dax att ge sig av. :) Hörs ikväll! :)

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback