Hemma igen och jag klarade det!

2009-10-17 @ 04:21:27

Hej på er,

klockan är strax efter 4 och äntligen har jag kommit hem igen. Linserna är urplockade och bissingarna borstade. Dax att krypa ner med först en liten uppdatering och kanske ett avsnitt SATC? :)

Kvällen har iaf gått bra. Hyfsat mycket folk men de flesta var snälla. :) Chefen kom in och höll ställningarna, vilket var skönt eftersom jag var på ett mindre bra skiftledarhumör idag.. :S :P Jag klarade i alla fall kvällen utan varken burgare, nuggets eller strips. Riktigt länge sedan de hände sist och shit vad jag fick kämpa framåt småtimmarna när hungern smög sig på. Men med lite äpple i magen istället för en straffrunda till så gick det fin-fint.

Nu ska jag sova och morgondagens planer ser väl ut enligt följande:

1) SOVA!
2) Diska (detta eviga ***** diskande?!)
3) Träna - det blir gymmet iaf, funderar över om jag ska köra ben eller axlar, bisse och mage. Får se vilka muskler som känns piggast imorgon.
4) Hem till Filip på myskväll med vin. :) Antagligen en övernattning på soffan. :P

Men det är imorgon det, först var det sömn!

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback