Lördagmorgon

2009-10-17 @ 14:00:24

Hej på er,

sitter i sängen och äter upp frukostgröten. Någon kass matiné på 5:an som jag snart stänger av men visst är det ganska skönt att av ha den på i bakgrunden när man bor själv. Då känner man sig inte lika ensam. Jag har i stort sett alltid på tv:n eller radio. Lägenheten är inte stor men för stor för att vara tyst i. :P

Funderar allvarligt på att skippa träningen idag. Vila kroppen lite. Det måste man ju också göra om man ska få några muskler. En promenad räcker gott åt mig. :) Imorgon blir det biceps, axlar och mage. Kanske ben också om jag orkar. Ett långpass helt enkelt. :)

Bicepscurl med hantlar
Bicepscurl med skivstång
Axelpress
Flyes
Axlar + bisse i cable
Situps & sist men inte minst
Planka på boll :)
Sidan mage i "ryggextension"
Benböj i smith
Utfall i smith


Nu är det dags att äta upp gröten, den är nog ganska kall. :P Sedan ska jag diska och ge mig ut på promenad. :) Ha en underbar lördag!

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback