Lördagmorgon

2009-10-03 @ 09:06:17

Hej på er,

Sitter i sängen och tar det lite lugnt innan jag ska iväg med bussen. Ska åka till en annan restaurang där jag ska hämta upp bilen och ett par medpassagerare för en tripp till Charlottenberg. Jobb 12-17, inte så lång tid, men det ska åkas fram och tillbaka och risken är att de fem timmarna är utan rast, så när ska vi äta? Jag kan inte äta i bilen, jag ska ju köra? Ibland tänker folk som ..... (jag vet inte vad?! Grisar?). Det var chefen som sa att vi skulle åka 2 timmar innan jobbet börjar, men på Eniro stod det att det tog 1 h och 43 minuter att åka. :S Jag trodde vi skulle åka mycket tidigare. Men, men... Det löser väl sig antar jag. :P Jag borde dock försöka fixa någon lunch som jag kan ha innan jobbet. :/ Orkar inte mer burgare. *blä!*

Det blev ingen löptur imorse. Det var alldeles för grått och jag hade dessutom drömt mardrömmar igen + sovit på en penna, ett block och en mobilladdare. Jag prioriterade helt enkelt 1 timma extra sömn. :P

Nästa vecka är det dock hårdsatsning då jag gå in i andra fasen på träningsprogrammet. Slut på uppvärmningen så att säga! :P

Ha en underbar lördag, nu måste jag dra mig!

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback