Måndag - trött

2009-10-25 @ 19:49:28

Hej på er,

det märks att vi har vridit tillbaka klockan för jag är mycket tröttare än vanligt, och den är bara 19.30. Dessutom har jag ju jobbat öppning för första gången på riktigt länge. Över huvudtaget så har jag varit ganska sliten idag. Var riktigt seg i benen imorse, från gårdagens lönpning. Sedan kändes det som att jag alltid låg ett steg bakom på jobbet, och hade massa saker som jag borde gjort. En mycket irreterande känsla!

Nu ligger jag i sängen och är helt slut. Har inte blivit många knop gjorda. Lite mumsig kyckling har tillagats men annars mest mys bara.

Dagens WIC

07.00 Gröt + proteinshot
10.30 Gröt + knäckebröd
13.00 Morötter + vaniljsesamkaka
18.30 Kyckling med ris och sötsursås :)

Kanske blir det också en kvällsmat innan jag går och lägger mig men med tanke på att det är typ tomt i kylen och att jag verkligen inte orkar gå till affären trots att den bara ligger runt hörnet, så ligger tankarna på mer mat ganska långt bort just nu. :P

Håller just nu på och kollar in lite matförslag från tasteline.com. Kolla ni också vet jag. :) Just nu har de många nyttiga höstgrytor på gång. :) Till exempel den här "smala vardagsgrytan med korv och bönor".



*ring, ring* Stackars Linda ringde från jobbet, ganska panikslagen. Nötet som tog den lediga tiden som jag eventuellt (men inte behövde) hoppa in och ta ikväll "kom på" att han bara kunde stanna till 23 och däremed lämnade Linda själv sista timman. (**** stolpskott!) Tur för Linda att jag bor såpass nära jobbet och är äckligt snäll då?! Då var det inte så mycket att hurra för. Dags att hoppa ur pyjamasen, i myskläderna, ge mig ner till affären, handla en underbar kvällsmat (det förtjänar jag?!!), mumsa i mig den och sedan ge mig iväg tillbaka till jobbet. Sometimes I just love my jobb?! Nä, jobbet är helt okej men vissa människor som jobbar där, de måste vara totalt IQ-befriade!

Hoppas ni har en mysig söndag iallafall. :)

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback