Ny kategori

2009-10-12 @ 18:30:23

Hej på er,

sitter nu i sängen efter träningen och fixar lite med bloggen. Tycker att utmaningen faktiskt skall få sin egen kategori med samma namn. Under "We're in charge" (WIC) kommer daliga rapporter om mat och träning ligga. Så ni kan hålla koll på mig! :) Hota med straffrundor. :P

Så här kommer dagens första:

10.00 Proteinshot (mums!)
12.00 Mild naturell lätt yoghurt med skivad banan och müsli med frukt och nötter
14.00 Wayne's chilipasta med kyckling, dryck vatten.
16.00 The Edge-drink och kreatin
16.30 Pumppass
18.00 Whey 80-drink med extra Carbo Flex
19.30 Färsk pasta (tortelini och ravioli) med tzatziki.

Eftersom kylen är tom och jag inte har den blekaste om vad som ska ner i magen nu så får jag uppdatera inlägget igen ikväll och fylla på med resten av intaget. So far, so good! :)

Kommentarer

Postat av: Henrik

Sådana bilder kan du väl inte ha.

=P

Postat av: izza

Heeej!! Vad roligt att du hänger på!! Jag tänkte köra igång en maillista också för lite insidepepp också! Men min mail bråkar lite så det får vänta till senare i veckan.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback