Onsdag och solen skiner fortfarande!

2009-10-14 @ 15:33:46

Hej på er,

sitter vid köksbordet, fortfarande iförd gymkläderna och är massa mätt i magen. Idag serverades P-drink, ärtsoppa och mumsigt bröd med smör och ost. En riktigt festmåltid! :) Varje måltid ska ju vara en fest. Nog för att jag drömmer om mer muskler och tajtare midja men jag tänker inte äta "äcklig" mat för det. Nepp, mumsig husmanskost skall det vara! :) Sunt förnuft.

Det var sååå nära att jag hoppade över dagens gympass och gick på ett "vanligt" pass istället. Vaknade sent efter en god natts sömn och orkade inte slåss med alla morgontrötta dagdrömmare som hänger på gymmet på eftermiddagarna. Men jo, det gjode jag ändå och tur är väl det för vilket pass!! Biceps pumpade som aldrig förr! Jag tror inte att jag har fattat hur mycket svagare jag är i vänster armen, jämfört med höger, men det märktes verkligen idag när jag kom till hantlarna. Det måste vi ändra på! En viss skillnad kommer det ju alltid att vara eftersom jag är högerhänt men det gick verkligen fortfarande "lätt" med 7 kilos hanteln i höger armen när jag inte kunde göra en enda repetition till med vänster. Illa! Jag tror inte att man märker egentligen hur illa man fördelar tygnden när man kör med stång, som på Bodypumpen. Från och med nu gället fokus, fokus vänster!! Annars blev det som sagt ett riktigt bra pass. Pumpa biceps otroligt bra, magen fick en rejäl omgång i slutet och emellan plockades det fram lite mjölksyra i axlar. *lycklig*

Sedan går det ju inte att komma ifrån att jag blev ganska insirerade av den här tjejen:





Sådana muskler ska jag också skaffa, och dagens pass visade mig att det faktiskt inte var alltför långt kvar. Nu ska jag göra mig iordning och se om grannen är hemma i eftermiddag. Kanske får med henne på en sväng på stan? :) Hörs senare!

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback