Söndag till måndag, dag 7.

2009-10-19 @ 01:51:08

10.30 Frukost 1 tallrik med yoghurt och müsli + en proteinshot

11-12 Gym triceps + mage

12.30 P-drink och 2 äggmackor

16.00 Chili con carne med fullkornsris

20.00 Matlåda - chili con carne med fullkornsris

22.00 1 äpple

01.00 En clementin

Jag vet inte riktigt. Muffinskanten vill inte riktigt släppa och jag vet inte vad jag ska göra. Det är ju inte direkt som att jag äter jätte mycket onyttig mat, eller överhuvudtaget ligger i överskott i kalorier. :/ (Inte för att jag räknar dem men så mycket äter jag inte..) Kanske behövs mer cardio? Tyngre styrketräning? Mer mat? Kroppen är en enda stort frågetecken ibland. :P Kanske dax att dra igång morgonpromenaderna igen? Ska bli skönt när joggingskorna kommer upp och jag kan ge mig ut på lite löpturer. :) Kanske ska försöka hoppa på något spinningpass i veckan? Kanske blir för mycket lågintensiv träning när jag bara går på gymmet. Dock räcker inte dagarna till, till alla styrkepass och konditionspass som jag egentligen skulle vilja köra. Dax att börja kombinera? Eller köra 2 pass om dagen? Värt att fundera på det här.. Upplägget är halva vinsten. :) Dax att sova.

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback