Tisdag!

2009-10-27 @ 17:30:12

hej på er,

usch, dålig uppdatering och värre ska det bli. :P Om knappt två timmar går tåget och jag åker hem igen, i en hel vecka. Har riktig fredagskänsla idag, eftersom jag ska vara ledig så länge. Lite sugen på att ta ett par drinkar men skall väl kanske kunna hålla mig i kragen EN TISDAG! :P Haha. Har faktiskt kvar en samma flaska pasoa som jag köpte i juli när jag var nere i strömstad. Då förstår ni hur ofta jag festar. :P Haha. Kanske ska ändra på det? Det går ju inte så bra ihop med träning, men man behöver ju inte supa sig full varenda gång? :P

Lyssnar på Veronica Maggio på Spotify, så himla bra musik. Havanna Mamma. :)

I övrigt har väl helvettet lite brakat lös i mitt huvud idag. Jag har ju iallfall fått vila från hjärnspökena i två dagar. :/

Ska bli såå skönt att få komma hem. Fast jag saknar er redan. Christine, Anna, Sofie, "Issa" (haha) och ja, även Henky-penk. Skönt att ha en liten plattform att stå på här uppe. Ni betyder mycket för mig!

Influensan som var på gång blev bara en riktigt snorig näsa, lyckans mej! Jag visste att jag har ett super imunförsvar! :) Nu ska jag bara vila upp näsan ett par dagar, löp-outfiten är med i väskan!

(Hörrudu, ja just du. Du vet att det är dig jag skriver till. Det är dags att visa framfötterna lite. Visa vart du står, kämpa lite. Man kan inte få allt serverat. Du vet vart jag finns. Gör något! Du lägger bollen hos mig, men vet du vad, du får tillbaka den. Kämpa lite, annars skiter vi i det.)

Älskade syster, jag kommer snart och hälsar på. Jag vill ha din hjälp, massor, men va snäll. Min hjärna kokar snart över igen och du vet hur jag blir då. :/ Jag älskar dig!

Dags att äta lite mat. Jag har typ inte ätit på hela dagen, har inte haft tid. Men hörrni, vi hörs imorgon. Ta hand om er!

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback