Tisdag!

2009-10-20 @ 13:21:12

Hej på er,

har nyss ätit upp gröten (jag vet klockan är 13.15). Sov länge idag. Drömde massa skit, och hade svårt att somna. Eller svårt och svårt.. Hade för mycket känslor i omloppet men tillsut blev klockan så mycket att utmattningen tog över.

Ska bli skönt att åka hem om en vecka. Tänker på det typ hela tiden. Jag saknar verkligen min syster och mina syskonbarn. Min syster har verkligen hjälpt mig igenom allt det senaste. Det är en bra bit kvar att gå tills jag står stadigt men jag vet att hon kommer stötta mig hela vägen.

Nu är det dags att göra sig totally gorgeous och ge sig iväg för att träffa Christine. Lovar att ta med kameran så ni kan få dagens bilder.

ta han om er!!

Kommentarer

Postat av: Martina

you know it baby!!

love bigsis


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback