Tisdagkväll

2009-10-20 @ 21:57:28

Hej på er,


sitter i sängen och slappar lite. Funderar på vart dagens tog vägen. Nu är den i alla fall snart slut och eftersom det blir hyfsat tidigt jobb imorgon (börjar 10) så är det dax att sova snart. Jag har varken diskat eller tränat idag, tyvärr. Lite annat som hänt men bilder från dagen har jag i alla fall till er: :)

Söta Christine



Älskade kvällsmat: Lätt yoghurt med müsli innehållande bl a nötter, torkade bananflingor, gojibär och russin.


Överaskningen som förstörde dagens planer:


Jag vet, jag borde sagt något tidigare, men jag vågade inte.

Kommentarer

Postat av: E

Den blev väldigt fin, funderar på att göra min snart med.

Postat av: Anna

Vackert!

Postat av: Sofie

oooh , nice tattoo :D

vad betyder det?


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback