Trötter

2009-10-01 @ 21:36:50

Hej på er,

sitter i soffan med fötterna på soffbordet och bara slöar. Äggmackor och thé blev kvällsmaten, mumma! Träningen gick sådär. Länge sedan jag hälsade på min föredetta bästa kompis, brädan, och idag kändes det mest konstigt. Dessutom var koreografin otroligt tråkig. De byggde upp 3 steg á la 4 8:or som de körde om och om igen i 3 minuter. Inte alls kul! Bara styrkan som var roligt, då kändes ju Pump som ett bättre alternativ, men jag testade i alla fall. Variation är viktigt för att inte bli uttråkad i träningen! Men annan sak var dock inte lika bra...

Efter passet när jag skulle plocka bort grejerna, och lyfte 5 kilos vikterna så drog det till i ryggen, mitt i vänster filé så att säga. Så himla typiskt! Hela passet är klart och då händer en sådan sak! Det känns fortfarande i ryggen men gör inte jätte ont. Dock vet jag inte om jag kan köra rygg pass imorgon. Kanske blir ben istället beroende på hur kroppen känns. Suck!



Jag testade en av de nya pulver som kom idag, Carbo Flex Pure. Körde en skopa i Whey 80-drinken, så den blir lite som en gainer. Tror nämligen inte att jag får i mig tillräckligt med varken protein eller kolisar för att bygga de muskler jag vill ha. Kanske får jag det ändå, det märker vi, isf blir jag en tjockis istället. :P Måste dock skaffa mig en sådan där elektronisk köksvåg inom det närmsta, trots att det kanske inte är det jag helst vill lägga pengar på. :P  

Nä, dags att hoppa in i duschen. Sen blir det ett avsnitt SATC, sova och upp till gymmet. :) Natti, natti!

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback