Underbara lediga torsdag!

2009-10-08 @ 13:34:43

hej på er,

sitter i soffan och mumsar lite mellanmål efter träningen. P-drink och äggmackor, mumma! Idag blev det 2 set biceps, 2 set triceps och 45 minuter spinning. Riktigt bra träning! Lite pumpa muskler, mycket svett. Sådant gillar vi! Fast imorgon blir det ännu bättre, imorgon blir det mycket pumpa muskler, mycket svett! Pump-pass väntar kl 12.

Men innan dess händer massa spännande saker. Jag ska städa & duscha. Göra min iordning och shoppa. Och ikväll serni, blir det förhoppningsvis utgång för första gången på typ... hur länge som helst?! ;) Antagligen inte så mycket folk ute men eftersom jag jobbar hela helgen så få man göra det bästa av situationen. :) Därför skall jag alltså ut och se om jag hittar något fräscht att ha på mig. Har inte shoppat kläder heller på typ 100 år känns det som. :) Helt klart en livad dag! :)

Vad ska ni göra denna underbara torsdag?

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback