WIC dag 9

2009-10-20 @ 22:05:40

12.30 frukost gröt + proteinshot

17.30 1 grovbagette med ost & skinka, plus en stor drickyoghurt

20.00 1 kycklingrulle

21.30 Yoghurt med müsli


Intaget av mat har varken varit konsekvent eller av bra kvalitet idag. Drickyoghurten är inge bra, massa socker, och kycklingrullen är i stort sett som en ihoprullad pizza. Jag tänker dock inte ge mig någon straffrunda för dagens mat, jag gjorde det bästa av situationen och åt inte onyttigt "i onödan". Dock måste jag tillbaka på rätt spår redan imorgon, även om träningen kan bli svår att genomföra. Den får antaglien vänta tills fredag tyvärr. :/ Men, men.. Får koncentrera mig på annat som är viktigt i livet så länge. :)

Nu är det dax att borsta tänderna och krypa ner under täcket. :)

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback