Fortfarande pyjamas

2009-09-06 @ 17:24:11

Hej på er,

ja, klockan är 5 och jag har fortfarande nattlinnet på mig. Jag sov faktiskt till klockan halv fyra circus, måste vara nytt rekord. I u för sig kom jag inte i säng förrän 8, vaknade kl 11 ganska pigg (hostade mig vaken så det vart upp och i med hostmedicin i kroppen) men bestämde mig för att försöka somna om. Vaknade utvilad och med känslan av att jag missat en hel dag klockan 15.28. :P Dumt att vända på dygnet, ja, men skönt att vara utvilad. Om jag känner mig själv kommer jag kunna somna ganska tidigt ikväll iallafall.

Nu funderar jag starkt på att ge mig ut på en kortare promenad. Vore skönt att få lite frisk luft. Vi hörs senare!

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback