God kväll

2009-09-20 @ 22:26:27

Hej på er,

sitter hemma i lägenheten men älsklingen. För tillfället framför varsin dator, japp just nu är vi tråkiga. Vi smälter mammas våfflor och planerar upp morgondagens aktiviter. E hade lång dag i skolan så jag ska nog hinna med ett ganska tidigt gympass och sen svänga förbi hemma hos söstra mi. Blir en skön dag :) Imorgon skall axlar, triceps och mage manglas, trots att jag faktiskt redan har träningsvärk i magen. Jag rekommenderar inte att man tränar just de musklerna som man har träningsvärk i vanliga fall men eftersom jag är hemma så ser gymmet ganska annorlunda ut. De har en underbar magmaskin här som inte finns på SATS hemma, så jag tänker passa på faktiskt. :) Det är en torso rotation maskin. Finns såklart en hemma också men då roterar man axlarna, här roterar man underkroppen, så mycket bättre!

Imorgon blir det till att ta tag i kosten igen också, efter en helgs frossande. :P Motivationen känns väl sådär förtillfället men det är bara att köra på. Snart kommer resultaten och då blir det mycket enklare. :)

Satt och pratade men mor min om att eventuellt skaffa hairextensions. Hade varit ganska skönt faktiskt. Att slippa vänta ut skiten längre. Jag får ju ryck på håret varenda dag, sitter i en sådandär lite toffs som min förra chef kallade för avgasrör. Suck! Men det är för***** dyrt och ska man då göra det så vill man ju ändå att någon man litar på ska göra det. Finns en salong här hemma som jag tycker om men där kostar det 75 kr/slinga och just nu utreder jag om det är värt det, eller om det kommer bli alldeles för dyrt. Ja, det kommer antagligen gå på ett par tusen men det behöver ju inte bli det dyraste alternativet heller.. Men suck, denna värld av frisörer, det finns alltför många och få är det som är duktiga. Och hur många webbsidor det ändå finns som ska hjälpa dig hitta rätt så är det skit svårt!!! Får helt enkelt fundera ett tag till...

Haja, nu är min hjärna helt slut. Go natt på er! :)

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback