God morgon söndag!

2009-09-06 @ 05:43:09

Hej på er,

sitter faktiskt med ansiktsmask i ansiktet i soffan. Har kommit hem från stängningen på jobbet och måste såklart tvätta, och enda tvätt-tiden som fanns börjar om 1,5 timma så jag tänkte att det är lika bra att hålla sig vaken ett tag till. Sist försökte jag mig på det där med att sova i omgångar men det var ingen bra idé, fick ingen djup sömn så jag var fortfarande trött efter 3*3 timmar. Därför är det lika bra att få tvättat och sen krypa ner i sängen. Jag torkar nog kläderna i lägenheten och räknar med att få krypa ner vid 8-tiden. :)

Sitter faktiskt och tittar på en dokumentär om noshörningar på 4:an, det är intressant vad man väljer att se på när det inte erbjuds de vanliga underhållsningsprogrammen. Man borde egentligen se mer dokumentärer.

Stängen på jobbet gick väl bra. Vi fick ringa in lite extra folk, och när vi väl fick in dem gick det okej. Innan dess var vi lite panik-slagna faktiskt. 2 personer som själva skulle stänga en lördag när det var nollning i stan, nja, ingen bra idé. Trots att vi tillslut blev 3 som stängde så var restaurangen (lobbyn) så himla sketen att det tog en himla tid att bli klar. Det stog minst 2-4 brickor fulla med skräp på varje bord. Det var cirka 5-6 drickor utspillda och några andra favoriter som saltgurka och ketchup kletat på fönstret. *idioter* Haja, det gick helt okej iallafall och Viktoria och Sara som jag stängde med var båda jätte duktiga!

Nä, nu börjar jag bli trött så jag ska nog ta mig lite nattamat/frukost. :P


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback