God morgon tisdag

2009-09-22 @ 10:00:36

Hej på er,

idag är vädret inge vidare. Jag och älskling har tillbringat morgonen framför tv:n men skall nog snart ge oss ut på promenad. Höstpromenad. 2 timmar kvar tills tåget går. Samma känsla som alltid. Skönt att komma hem, tråkigt att åka bort. Home is where your heart is säger dom ju. Men om hjärtat är delat då?

Någongång skall jag faktiskt ta mig tid att skriva en plus och minus sida på både Ks & Vbg, men inte idag. Idag skall jag mysa, åka och sedan jobba. Förlåt men det blir dålig uppdatering idag. Hörs kanske innan jobbet, annars blir det inatt. Har inte så mycket kul att berätta heller, blir ingen träning idag. Tyvärr. (Prioritering)

Got to go ut i rusket, take care!

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback